كشف 210 كيلوگرم ترياك حاصل تلاش پليس يزد 
يزدفردا  ـ رئيس پليس استان يزد از کشف قريب به 210 کيلوگرم ترياک و دستگيري 5 سوداگر مواد افيوني خبر داد .


به گزارش يزدفردا به نقل از پليس ، سردار ”عليرضا اکبرشاهي “‌ رئيس پليس استان يزد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر با اطلاع از فعاليت فردي در امر خريد و فروش مواد مخدر، در خصوص صحت و سقم موضوع تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز كردند.

در ادامه تحقيقات ، پليس متوجه شد نامبرده يکي از قاچاقچيان سرشناس استان مي باشد.

سردار اکبرشاهي افزود: مأموران با کاراطلاعاتي متوجه شدند وي قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر در کرمان تهيه و با همدستي سه نفر به نام هاي ”احمد“ ، ”اصغر“ و ”مهدي“ به استان يزد و تهران حمل كند.

بنابراين رفت و آمدهاي آنها به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته شد . پس از چند روز ،‌پليس حين گشت نامحسوس خود متوجه شد قاچاقچي موصوف با خودرو پژو که متعلق به مهدي است به کرمان عزيمت و پس از خريد مواد مخدر ، همدستان خود را به کرمان دعوت کرد و آنها با خودرو پرايد به سمت کرمان حرکت نمودند.

رئيس پليس استان يزد خاطرنشان کرد: مأموران با اقدامات پليسي و با کنترل مسير بازگشت آنها ، خورو پرايد را مشاهده و با تعقيب آنها محل سکونت آنها را شناسايي كردند . با اقدامات بيشتر خودرو پژو نيز که به سمت يزد حرکت نموده بود در محل مناسبي توقيف و در بازرسي از آن 192 کيلو و 600 گرم ترياک کشف و ضبط و راننده آن را بنام مهدي دستگير نمودند .

وي تصريح کرد : مأموران پليس راه آهن استان نيز فردي به نام ”روح الله “ را به اتهام حمل و نگهداري 900 گرم ترياک و خريد و فروش آن در محدوده راه آهن دستگير نمودند .

سردار اکبرشاهي ادامه داد: مأموران احتمال دادند نامبرده مقداري مواد مخدر در منزلش نگهداري مي نمايد لذا با هماهنگي مقام قضائي از منزلش بازرسي و مقدار 16 کيلو و 700 گرم ترياک ، 180 گرم شيره ترياک ، 75 گرم سوخته ترياک و يکدستگاه وافور و وسايل توزين مواد مخدر کشف و ضبط نمودند که در اين رابطه چهار نفر بنامهاي ”روح الله “، ”علي“ ،‌ ”اکبر “‌ ، ” واثق “ و ”ميثم“ دستگير شدند .

يزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا